מרכז שירות ומכירה
יונדאי ומיצובישי בקריית שמונה
חלפים מקוריים לרכב
חלפים מקוריים לרכב
מה עדיף חלפים מקוריים המיוצרים על ידי יצרני הרכב או חלקי חילוף המיוצרים על ידי יצרנים שונים, אשר אינם חלק מתעשיית הרכב?
שאלה זו נשאלת רבות על ידי נהגים ובעלי רכבים אשר נאלצים לשלם סכומים גבוהים יותר עבור חלקי חילוף מקוריים (המאושרים על ידי היצרן).
לעיתים רבות נתפתה לשלם סכומים מופחתים עבור חלקי חילוף לא מקוריים – בחסכון הזה טמונה פעמים רבות סכנה אמיתית. מקובל לקצץ עלויות ולהחליט לקנות מוצרים שיהיו זולים, אך קיצוץ בבטיחות הנסיעה עשוי להיות קטלני!
גורם נוסף המצטרף לתמונה הנו חברות הביטוח, אשר מממנות את התיקונים לנהגים. אותן חברות, שבטיחות הנוסעים אינה נר לרגלם, מעדיפות לחסוך בעלויות ולשלם על חלקי חילוף שאינם מקוריים.
לשם המחשה, בדיקת הטכניות שפורסמה בעיתון ידיעות אחרונות בינואר 2011, קובעת כי כל חלק המותקן בהתאם למדיניות חברות הביטוח, הוגדר כ"לא מתאים". כך למשל חברת מיצובישי בדקה ומצאה שפגוש המיוצר במפעל תאילנדי אשר איננו מורשה, חזק ב- 71% פחות מזה של פגוש שיוצר על ידי היצרן. חברת פולקסוואגן גילתה שהפגושים התחליפיים חזקים ב- 76% פחות.
המספרים הללו ממחישים לנו עד כמה מסוכן להשתמש בחלפים שאינם מקוריים, אשר מסכנים אותנו ואת היקרים לנו, כאשר פעמים רבות איננו מודעים למידת הסכנה.
צרו קשר
מחוייבים לאמנת השירות
אמינות – הקפדה על דיווח מהימן המשקף את המציאות.
אדיבות – חיוך, סבלנות וסובלנות. טיפול אמפתי והקשה לצרכי הלקוח.
מקצועיות – הצוות הטכני במרכז מקפיד על השתלמויות ועבודה לפי נהלים והוראות יצרן.
גילוי נאות ושקיפות – תשובות ואספקת מידע מלא ומדוייק.
שמירה על פרטיות ואינטרס הלקוח – במרכז שרוני מוטורס הלקוח הוא במרכז.
דינה ושרון כהן, בעלים
בין לקוחותינו
שרוני מוטרוס משרת מגוון רחב של לקוחות, ציי רכב וחברות מהמובילות במשק בישראל, הנה רשימה חלקית שלהם.