לוגו חברת יונדאי

מרכז שירות ומכירה
יונדאי ומיצובישי בקריית שמונה

לוגו חברת מיצובישי

יונדאי טוסון

יונדאי טוסון - רגישות אורבנית עם עוצמה מסחרית

יונדאי i800 יורשה של ה- H1 הוא מהמסחריות היפות בשוק. עם עיצוב מודרני וזורם של סדרת ה- I המתחדשת, אבזור ורמת גימור מהגבוהות בסגמנט. יונדאי I800 הוא מסחרית מנצחת, אלגנטית, שימושית ומפנקת.

יונדאי טוסון – מרחב עצום במחיר מפתיע

יונדאי I800 מפתיעה במרחב הפנימי. 8 נוסעים כולל הנהג זוכים לנוחות נסיעה חסרת תקדים. והמחיר – בניגוד למסחריות מקבילות – מפתיע לטובה!

צרו קשר

מחוייבים לאמנת השירות

אמינות – הקפדה על דיווח מהימן המשקף את המציאות.

אדיבות – חיוך, סבלנות וסובלנות. טיפול אמפתי והקשה לצרכי הלקוח.

מקצועיות – הצוות הטכני במרכז מקפיד על השתלמויות ועבודה לפי נהלים והוראות יצרן.

גילוי נאות ושקיפות – תשובות ואספקת מידע מלא ומדוייק.

שמירה על פרטיות ואינטרס הלקוח – במרכז שרוני מוטורס הלקוח הוא במרכז.

דינה ושרון כהן, בעלים

בין לקוחותינו

שרוני מוטרוס משרת מגוון רחב של לקוחות, ציי רכב וחברות מהמובילות במשק בישראל, הנה רשימה חלקית שלהם. 

יונדאי טוסון – נהיגה עם עוצמה

"ה-i מצויד במנוע ה-2.5 ליטר טורבו-דיזל שפגשנו כבר בגרסאות החזקות של ה-1H. אבל כאן הוא כוחני אף יותר ומייצר 170 סוסים ו-40 קג"מ. זה אולי לא נשמע מרשים כאשר לוקחים בחשבון את 2213 הק"ג שלו, אבל אלו נתונים נאים ביחס למתחרים. וכאשר משדכים זאת לתיבה ידנית, התוצאה מפתיעה מאוד לטובה. המנוע הקוריאני שופע מומנט בכל מצב, כך שיד ימין נותרת כמעט מובטלת ולא מתעסקת יותר מדי בהחלפת הילוכים, וגם בהילוך החמישי הארוך הוא מסוגל למשוך כמעט מכל מהירות. ולמרות ששיא המומנט מושג רק ב-2000 סל"ד, הוא מושך היטב גם קודם לכן. וההפתעה ממשיכה כי הענק הקוריאני מסתדר היטב עם הקצב הנהוג באירופה (סביב ה-160 קמ"ש) ולא מתקשה גם לטפס לכיוון המהירות המרבית המוצהרת (182 קמ"ש)…"

סקירת יונדאי טוסון – מתוך אתר auto

יונדאי טוסון – מרגישה בכביש כמו בבית

"המנוע דיזל CRDi מתקדם, 2.5 ליטר שמפיק 170 כ"ס ב-3,800 סל"ד. מדובר במנוע קליל ונוח המאפשר החלפת הילוכים מהירה ונוחה. תיבת ההילוכים בת חמישה הילוכים קדמיים זריזה – במיקום נוח והעברה נוחה. בתחילת נסיעת המבחן הייתי לבד ברכב. נהגתי מהר תוך שימוש בהעברת הילוכים מהירה. בדיקה של זינוק, תחילת נסיעה ובלימה. בדיקת מערכת יציבות הרכב – טובה. בכל סיבוב או בלימת פתע הרכב שומר על קו ישר. פונקציה נוספת שהרגשתי את הפעלתה נקראת, ROP, מערכת שעוזרת כאשר הרכב נכנס במהירות לסיבוב. המערכת מגיבה בצורה עצמאית ומפעילה את הבלמים הרלוונטיים ללא התערבות הנהג. בינתיים אני נוהג לבד, כמעט נטול משקל. עליתי את העליות לעבר הישוב כסלון בהרי יהודה. שם אורב לנהג כביש מפותל עם עליות וירידות תלולות. בגלל שהייתי לבד יכולתי לנהוג מהר ולבדוק את היציבות ואת היכולת של המנוע להתמודד עם העליות הקשות. בשלב מסוים בדרך עצרתי בכביש הנידח כדי לעצור בעליה קשה ולזנק. בדרך כלל רכבים מסחריים שאינם עמוסים עלולים לסבול מהחלקה מסוימת של הגלגלים האחוריים – אך ברכב הזה לא נתקלתי בהחלקה. הזינוק היה קליל, אחרי משיכה מעט רעשנית של המנוע בהילוך ראשון, הוחלף ההילוך להילוך שני והרעשים הקלים נרגעו…"

סקירת יונדאי טוסון – מתוך אתר rechev