לוגו חברת יונדאי

מרכז שירות ומכירה
יונדאי ומיצובישי בקריית שמונה

לוגו חברת מיצובישי

כיצד לחסוך בדלק

כיצד לחסוך בדלק

מחיר הדלק תמיד היה תזזיתי כאשר מאז ומתמיד הוא מצוי במגמת עלייה. אנו נשאלים לא אחת על ידי לקוחותינו – כיצד ניתן לצמצם בהוצאות הדלק. לצורך כך ריכזנו במאמר זה מספר טיפים.

ראשית מומלץ לבחור את האוטו הנכון, בהתאם לצרכים שלכם. כמעט בכל מפרט של יצרן רכב המכבד את עצמו תמצאו נתונים אודות צריכת הדלק. חשוב לדעת שמדובר בבדיקת צריכה הנעשית בתנאי מעבדה אופטימלים. ועדיין, תוכלו לקבל קנה מידה לגבי רמת הצריכה.

מעבר לכך ישנם מספר מרכיבים המשפיעים רבות על צריכת הדלק ויש לתת עליהם את הדעת:

  1. יש לשים לב שמשתמשים בהילוך מתאים. במצבים מסויימים, נהגים פחות מנוסים, נוטים להשתמש בהילוך נמוך מידי. הדבר גורר בזבוז ניכר של דלק. הקפידו שמד הסל”ד יעמוד בין 1500 ל- 2500 סל”ד. במכוניות ידניות נווסת את ההיכולים באופן פשוט, ובאוטומטיות, הרפית הלחיצה על דוושת הגז תגרום לתיבת ההילוכים להסתנכרן על ההילוך המתאים.
  2.  הקפדה על מהירות אופטימלית הנה מרכיב קריטי בצריכת הדלק. לרוב המהירות האופטימלית לנסיעה נעה בין 80 קמ”ש ל- 90 קמ”ש (תלוי בדגם הרכב). כאשר חורגים ממהירות זו למעלה או למטה, נגיע לצריכת דלק גבוהה משמעותית. זו הסיבה שנסיעה עירונית נחשבת למבזבזת דלק (עמידה ברמזורים ונסיעה איטית). גם נסיעה בכביש בינעירוני עשויה לבזבז דלק כאשר מאיצים ל- 120 קמ”ש. מומלץ בחום להמעיט עד כמה שאפשר בנסיעות עירוניות, בטח כשמדובר בנסיעות קצרות.
  3.  אוירודינמיות הרכב בנסיעות מהירות (מעל 70 קמ”ש) היא עוד מרכיב בצריכת הדלק. כאשר אנו פוגעים באוירודינמיות (לדוגמא, פתיחת חלונות לרווחה, התקנת אביזרים שונים כגון גגונים או ספויילרים) אנו עשויים להעלות משמעותית את צריכת הדלק. על כן מומלץ לעיתים להפעיל מיזוג (אשר זולל דלק), מאשר לנסוע עם חלון פתוח לרווחה במהירות גבוהה. בנוסף כל אדם נוסף או חפץ המצויים ברכב יפגעו ביכולתו להאיץ ויביאו לעלייה בצריכת הדלק (השתדלו להימנע מהסעת חפצים שלא לצורך אשר אנו נוטים לצבור בבגאג’ או במושב האחורי.
  4.  ביצוע טיפולים שוטפים במוסך מורשה הם מרכיב חשוב נוסף. יש להקפיד על שימוש ברכב בהתאם להוראות היצרן. איזון גלגלים ושמירה על לחץ תקין משפיעים גם הם על צריכת הדלק. כיום בכל תחנת דלק תוכלו לוודא לאחר התדלוק שלחץ האוויר תקין.

צרו קשר

    מחוייבים לאמנת השירות

    אמינות – הקפדה על דיווח מהימן המשקף את המציאות.

    אדיבות – חיוך, סבלנות וסובלנות. טיפול אמפתי והקשה לצרכי הלקוח.

    מקצועיות – הצוות הטכני במרכז מקפיד על השתלמויות ועבודה לפי נהלים והוראות יצרן.

    גילוי נאות ושקיפות – תשובות ואספקת מידע מלא ומדוייק.

    שמירה על פרטיות ואינטרס הלקוח – במרכז שרוני מוטורס הלקוח הוא במרכז.

    דינה ושרון כהן, בעלים

    בין לקוחותינו

    שרוני מוטרוס משרת מגוון רחב של לקוחות, ציי רכב וחברות מהמובילות במשק בישראל, הנה רשימה חלקית שלהם.