לוגו חברת יונדאי

מרכז שירות ומכירה
יונדאי ומיצובישי בקריית שמונה

לוגו חברת מיצובישי

מיצובישי האנטר

מיצובישי האנטר - המלך של הטנדרים

מיצובישי האנטר כובש את הכביש. רכב עבודה בחזות אלגנטית ייחודית השונה משאר הרכבים בסגמנט. הרכב מגיע עם מנוע עוצמתי וכושר העמסה יוצא דופן.

 

 

מיצובישי האנטר – החופש לנהוג

מיצובישי האנטר מגיעה עם אבזור מתקדם הכולל בקרת אקלים, חלונות חשמל בכל המושבים, צג דיגיטלי משוכלל ומחשב דרך. מערכות הבטיחות של הרכב הן מהמתקדמות ביותר וכוללות מערכת בקרת יציבות, מערכת בקרת יציבה וכמובן 4X4 בכביש – גולת הכותרת!

כתבו עליה

מיצובישי האנטר – מפגש נדיר בין טנדר לעיצוב מוקפד

"אמרנו את זה כבר בהשקת הבכורה באנטליה, אבל גם תחת שמש ישראלית יוקדת לא דוהה קסם העיצוב של ההאנטר. להפך – בכל מפגש אנחנו אוהבים אותו יותר. את החרטום האגרסיבי עם הפגוש המאיים ופנסי הערפל הספורטיביים, ואפילו את קו שמשת הצד שמזכיר מעט כרכרה מהודרת. נו, מהסוג עם הסוסים…"

סקירת מיצובישי האנטר – מתוך אתר ynet

צרו קשר

מחוייבים לאמנת השירות

אמינות – הקפדה על דיווח מהימן המשקף את המציאות.

אדיבות – חיוך, סבלנות וסובלנות. טיפול אמפתי והקשה לצרכי הלקוח.

מקצועיות – הצוות הטכני במרכז מקפיד על השתלמויות ועבודה לפי נהלים והוראות יצרן.

גילוי נאות ושקיפות – תשובות ואספקת מידע מלא ומדוייק.

שמירה על פרטיות ואינטרס הלקוח – במרכז שרוני מוטורס הלקוח הוא במרכז.

דינה ושרון כהן, בעלים

בין לקוחותינו

שרוני מוטרוס משרת מגוון רחב של לקוחות, ציי רכב וחברות מהמובילות במשק בישראל, הנה רשימה חלקית שלהם. 

מיצובישי האנטר – מפגש נדיר בין טנדר לעיצוב מוקפד

"אמרנו את זה כבר בהשקת הבכורה באנטליה, אבל גם תחת שמש ישראלית יוקדת לא דוהה קסם העיצוב של ההאנטר. להפך – בכל מפגש אנחנו אוהבים אותו יותר. את החרטום האגרסיבי עם הפגוש המאיים ופנסי הערפל הספורטיביים, ואפילו את קו שמשת הצד שמזכיר מעט כרכרה מהודרת. נו, מהסוג עם הסוסים…"

סקירת מיצובישי האנטר – מתוך אתר ynet

 

מיצובישי האנטר – מנוע עם עוצמה

"המנוע של ההאנטר 'שלנו' (האנטר משווק גם עם מנועים יותר חלשים) מנפק כ- 178 כ"ס ב- 4000 סל"ד ומומנט של 35.7 קג"מ ב- 2000 סל"ד. כל אלה משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת 5 הילוכים. התוצאה מרשימה ומורגשת: להאנטר יש כוח בכל מצב, גם בעליות, גם כשהוא עמוס וגם בשטחים חוליים…"

סקירת מיצובישי האנטר – מתוך אתר autosport

מיצובישי האנטר – נוחות מירבית לנוסעים

"התחושה בנהיגה בטנדר היא תחושת הגובה. אתה, הנהג, מעל כלי הרכב הפרטיים הנמוכים. הפקק לא עניין אותי במיוחד, אני כלוא בקבינה מפנקת ויכול לבחון בשקט את תנאי הנהג. המזגן החזק צינן את הקבינה ביום החם, ומהר מאוד בדרגת הקור המרבית ממש הקפיא אותי. העברתי את רמת הצינון למינימום, ולכל המבחן לא היה צורך ביותר. הכיסא מאוד נוח, מאפשר כיוונו מדויק לנוחיות הנהג, ושליטה על כמה מצבים. גם ההגה מתכוונן לנוחיות הנהג. אמנם, בשלב הזה לא היו עמי נוסעים, אך אפשר להבחין שתא הנוסעים הכפול של היום מאפשר ישיבה נוחה, גם מקדימה וגם מאחור. בהאנטר הלכו לקראת הנוסע מאחור והגדילו את תא הנוסעים…"

סקירת מיצובישי האנטר – מתוך אתר rechev

 

מיצובישי האנטר – ביצועי כביש חדים

"הנתונים הטכניים של האנטר מבשרים טובות. צמיגי ברידג'סטון דיואלר איכותיים בגודל סביר, סרן אחורי חי עם נעילה חשמלית מלאה, מתלה קדמי מודרני, ערכת מיגון גחון (מהתקנה מקומית) טובה, ומערכת העברת הכוח המוצלחת סופר-סלקט הלקוחה מדגמי הפאג'רו, וכוללת דיפרנציאל מרכזי ננעל, ואפשרות לנסיעה על הכביש ב4X4 קבוע – לראשונה בקטגוריה…"

סקירת מיצובישי האנטר – מתוך אתר jeepolog