מיצובישי האנטר – נוחות מירבית לנוסעים
"התחושה בנהיגה בטנדר היא תחושת הגובה. אתה, הנהג, מעל כלי הרכב הפרטיים הנמוכים. הפקק לא עניין אותי במיוחד, אני כלוא בקבינה מפנקת ויכול לבחון בשקט את תנאי הנהג. המזגן החזק צינן את הקבינה ביום החם, ומהר מאוד בדרגת הקור המרבית ממש הקפיא אותי. העברתי את רמת הצינון למינימום, ולכל המבחן לא היה צורך ביותר. הכיסא מאוד נוח, מאפשר כיוונו מדויק לנוחיות הנהג, ושליטה על כמה מצבים. גם ההגה מתכוונן לנוחיות הנהג. אמנם, בשלב הזה לא היו עמי נוסעים, אך אפשר להבחין שתא הנוסעים הכפול של היום מאפשר ישיבה נוחה, גם מקדימה וגם מאחור. בהאנטר הלכו לקראת הנוסע מאחור והגדילו את תא הנוסעים…"
סקירת מיצובישי האנטר – מתוך אתר rechev
מיצובישי האנטר – ביצועי כביש חדים
"הנתונים הטכניים של האנטר מבשרים טובות. צמיגי ברידג'סטון דיואלר איכותיים בגודל סביר, סרן אחורי חי עם נעילה חשמלית מלאה, מתלה קדמי מודרני, ערכת מיגון גחון (מהתקנה מקומית) טובה, ומערכת העברת הכוח המוצלחת סופר-סלקט הלקוחה מדגמי הפאג'רו, וכוללת דיפרנציאל מרכזי ננעל, ואפשרות לנסיעה על הכביש ב4X4 קבוע – לראשונה בקטגוריה…"
סקירת מיצובישי האנטר – מתוך אתר jeepolog