מרכז שירות ומכירה
יונדאי ומיצובישי בקריית שמונה
מיצובישי לנסר החדשה
מיצובישי לנסר החדשה - מהפך בעולם המשפחתיות
מיצובישי לנסר החדשה, המשפחתית שהתפתחה במהלך 4 דורות, מגיעה לשיא חדש. את לנסיון הרב שצברה במשך זמן כה רב, הצטרפו עיצוב חדשני ומרהיב וחבילת אבזור מפנקת. הלנסר החדשה מביאה לסגמנט המשפחתיות בשורה!
מיצובישי לנסר – חווית נהיגה ללא תחרות
הרכב שהשתתף במרוצי ראלי וצבר נסיון של שנים, חוזר לכביש במהדורה חדשה עם שיפורים אדירים במתלים, במנוע ובביצועים. חווית הנהיגה חלקה, יציבה אך מאפשרת למתוח את הביצועים עד כמה שנדרש.
כתבו עליה
מיצובישי לנסר החדשה – יעילה וחסכונית
"ריכת הדלק היא ללא ספק מרשימה. לא זכור לנו מתי נתקלנו באחרונה במכונית בקטגוריה הזו, שיכולה להעביר 15.5 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית נינוחה וקרוב ל 11 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית , אשר מגובים גם בציון ירוק טוב יחסית העומד על 7 . הלאנסר לא סתם מצוידת במנוע 1.5 ליטר . עקב מגבלות זהום ותקנות רישוי ביפן , יש מעבר לדגמי 1.5 ליטר על חשבון 1.6 ליטר והתוצאה לא מאכזבת בנתוני זהום האוויר וצריכת הדלק…"
סקירת מיצובישי לנסר – מתוך אתר wheel
צרו קשר
מחוייבים לאמנת השירות
אמינות – הקפדה על דיווח מהימן המשקף את המציאות.
אדיבות – חיוך, סבלנות וסובלנות. טיפול אמפתי והקשה לצרכי הלקוח.
מקצועיות – הצוות הטכני במרכז מקפיד על השתלמויות ועבודה לפי נהלים והוראות יצרן.
גילוי נאות ושקיפות – תשובות ואספקת מידע מלא ומדוייק.
שמירה על פרטיות ואינטרס הלקוח – במרכז שרוני מוטורס הלקוח הוא במרכז.
דינה ושרון כהן, בעלים
בין לקוחותינו
שרוני מוטרוס משרת מגוון רחב של לקוחות, ציי רכב וחברות מהמובילות במשק בישראל, הנה רשימה חלקית שלהם.
מיצובישי לנסר החדשה – יעילה וחסכונית
"ריכת הדלק היא ללא ספק מרשימה. לא זכור לנו מתי נתקלנו באחרונה במכונית בקטגוריה הזו, שיכולה להעביר 15.5 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית נינוחה וקרוב ל 11 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית , אשר מגובים גם בציון ירוק טוב יחסית העומד על 7 . הלאנסר לא סתם מצוידת במנוע 1.5 ליטר . עקב מגבלות זהום ותקנות רישוי ביפן , יש מעבר לדגמי 1.5 ליטר על חשבון 1.6 ליטר והתוצאה לא מאכזבת בנתוני זהום האוויר וצריכת הדלק…"
סקירת מיצובישי לנסר – מתוך אתר wheel
מיצובישי לנסר החדשה – עיצוב חדשני ומוקפד
"אחרי מאות קילומטרים בלאנסר החדשה, אפשר לומר בבטחה שעל מרבית המשימות היא מקבלת ציון גבוה. כאמור, את מרב הנקודות היא גורפת עוד בחניה, עם מראה ייחודי שמצליח לקחת את התצורה הבנאלית של "סדאן 3 קופסאות" אולי הכי רחוק שנעשה בקטגוריה זו עד היום, בייחוד אם מדובר בגרסה המאובזרת שנועלת חישוקי 17 אינטש ואי אילו תוספות ויזואליות כמו חצאיות ותוספות לפגושים. אהבנו…"
סקירת מיצובישי לנסר – מתוך מדור הרכב באתר walla
מיצובישי לנסר – ביצועים משופרים
"הלאנסר, לעומתה, הייתה בגדר תגלית. כבר בהפניית ההגה הראשונה מגלים את ההתנגדות לתת-ההיגוי, את הדיוק בפעולת המתלים, את ההגה המתקשר ואת איזון השלדה המעניק אחיזה מעולה והרבה הנאה. בקרת היציבות אמנם אגרסיבית יחסית, אך עם ניתוקה מתקבלת יכולת משחק-זנב נדירה בסגמנט…"
סקירת מיצובישי לנסר – מתוך אתר auto
מיצובישי לנסר החדשה – מספקת את הסחורה
"מיצובישי לנסר 1.5 מגיעה לשוק החשוב והגדול ביותר כאשר היא חמושה בעיצוב קרבי ובמנוע יחסית צנוע. היא מחליפה דור לא מבריק במיוחד שלא הצליח להתבלט בשום תחום פרט לצריכת דלק (ולרעה). היא מגיעה לשוק תחרותי, שידוע בשעמום שלו ובשוני הקטן מאוד בין המתחרים בו. כבר ברמת ציי הרכב (Invite) הלנסר מגיעה עם 7 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, אפשרות לריפודים בהירים ושליטה על מערכת השמע מההגה. היא משווקת גם ברמה גבוהה יותר הכוללת גם חישוקי מגנזיום, חיישני חנייה ודיבורית Bluetooth מובנית…"
סקירת מיצובישי לנסר – מתוך אתר אוטולי