לוגו חברת יונדאי

מרכז שירות ומכירה
יונדאי ומיצובישי בקריית שמונה

לוגו חברת מיצובישי

מיצובישי פאג'רו

מיצובישי פאג'רו - המלך חוזר

מיצובישי פאג’רו, רכב השטח הותיק שזכה לכינוי מלך רכבי השטח – חוזר בגדול. קשוח, אך מעודן, עם מראה עדכני, רכב ה- 4*4 שב לכביש. המיצובישי פאג’רו המחודש הוא פאר הטכנולוגיה, רמת האבזור שוברת שיאים ומספקת לנהג ולנוסעים חוויה מפנקת במיוחד.

מיצובישי פאג’רו – טכנולוגיה שוברת שיאים

מהנדסי מיצובישי יישמו בפאג’רו החדשה ושילבו בה מערכות מתוחכמות המבטיחות בטיחות נוסעים, נהגיה יציבה גם בתנאי שטח קשים, מערכות הגנה וייצוב, כשהכל משתדך לתיבת הילוכים ומנוע עוצמתי.

כתבו עליה

מיצובישי פאג’רו החדשה – רכב שטח אמיתי

“את פרק השטח התחלנו בשבילים, כאן הפאג’רו פשוט פורח. יכולת השילדה יחד עם גיהוץ הדרך ע”י הבולמים מאפשרים לפאג’רו הגדול לנוע על השבילים במהירות גבוהה מאוד. השילדה קשיחה, המתלים מגהצים מעולה את פני השטח וקצב הנסיעה עולה ועולה. הג’מוס הגדול אפילו מאפשר משחקי זנב והחלקות נאות ופוטוגניות…”

סקירת מיצובישי פאג’רו – מתוך אתר autosport

צרו קשר

    מחוייבים לאמנת השירות

    אמינות – הקפדה על דיווח מהימן המשקף את המציאות.

    אדיבות – חיוך, סבלנות וסובלנות. טיפול אמפתי והקשה לצרכי הלקוח.

    מקצועיות – הצוות הטכני במרכז מקפיד על השתלמויות ועבודה לפי נהלים והוראות יצרן.

    גילוי נאות ושקיפות – תשובות ואספקת מידע מלא ומדוייק.

    שמירה על פרטיות ואינטרס הלקוח – במרכז שרוני מוטורס הלקוח הוא במרכז.

    דינה ושרון כהן, בעלים

    בין לקוחותינו

    שרוני מוטרוס משרת מגוון רחב של לקוחות, ציי רכב וחברות מהמובילות במשק בישראל, הנה רשימה חלקית שלהם. 

    מיצובישי פאג’רו החדשה – עיצוב חדשני ומוקפד

    “מתיחת הפנים הזו היא לטובה, החדש נראה אלגנטי יותר, זקוף, בעל פרופורציות עדיפות. הניקיון האסטטי וההקפדה על הפרטים ניכרים גם בתא הנוסעים. קחו לדוגמה את הספסל האחורי – שני מושבים הנבלעים באלגנטיות ברצפת תא המטען, בלנד קרוזר הם תלויים להם בעזרת רצועות בצידי תא המטען.. ידיות התיבה האוטומטית ותיבת ההעברה נאות למראה, כמו גם גג השמש הענק הסטנדרטי בגרסאות המפוארות יותר…”

    סקירת מיצובישי פאג’רו – מתוך אתר icar

     

    מיצובישי פאג’רו- אבזור בסיסי מקיף

    “בדרך כלל היבואן ‘מפנק’ אותנו בגרסאות המאובזרות ביותר, אבל הפעם נאלצנו לבחון את הגרסה הזולה ביותר, ותנו לי להגיד לכם שהיא בהחלט מספקת. ביחס לגרסאות היקרות יותר אין בגרסת Desert גג שמש (מיותר לחלוטין), פנסי קסנון ופנסי ערפל (אפשר להסתדר בלי), חישוקי 18 אינץ’ (יש 17), מערכת מולטימדיה ומושבי עור חשמליים. אין גם דיפוני עץ כמו בגרסאות היקרות, אבל מצד שני, עדיין יש מערכת קול עם שליטה מההגה, בקרת שיוט, מחשב דרך, בקרת אקלים ומזגן אחורי, משענות יד, 6 כריות אוויר, מערכות בקרת יציבות ואחיזה, וכמובן – נעילת דיפרנציאל אחורית. ..”

    סקירת מיצובישי פאג’רו – מתוך אתר motocar

    מיצובישי פאג’רו- אבזור בסיסי מקיף

    “בדרך כלל היבואן ‘מפנק’ אותנו בגרסאות המאובזרות ביותר, אבל הפעם נאלצנו לבחון את הגרסה הזולה ביותר, ותנו לי להגיד לכם שהיא בהחלט מספקת. ביחס לגרסאות היקרות יותר אין בגרסת Desert גג שמש (מיותר לחלוטין), פנסי קסנון ופנסי ערפל (אפשר להסתדר בלי), חישוקי 18 אינץ’ (יש 17), מערכת מולטימדיה ומושבי עור חשמליים. אין גם דיפוני עץ כמו בגרסאות היקרות, אבל מצד שני, עדיין יש מערכת קול עם שליטה מההגה, בקרת שיוט, מחשב דרך, בקרת אקלים ומזגן אחורי, משענות יד, 6 כריות אוויר, מערכות בקרת יציבות ואחיזה, וכמובן – נעילת דיפרנציאל אחורית. ..”

    סקירת מיצובישי פאג’רו – מתוך אתר motocar

     

    מיצובישי פאג’רו- שליטה ואחיזה מרשימה בכביש

    “המפרט הבטיחותי ומפרט סייעני השטח זהים בכל הגרסאות – שש כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, בקרת משיכה אלקטרונית, בקרת גלישה במדרון. הפלטפורמה הבסיסית לא השתנתה מהקינג – אותה תצורת מתלים כמו הדגם הקודם, אותו בסיס גלגלים. מערכת המתלים הוקשחה מעט (בעיקר מלפנים). השלדה חוזקה. התוכנה של תיבת ההילוכים שודרגה והמנוע מוציא קצת יותר כוח. בנהיגת כביש נשמר הניחוח הספורטיווי של הדור הקודם. יחסית לממותות מסוגו, פאג’רו מציע שליטת גוף טובה והדוקה…”

    סקירת מיצובישי פאג’רו – מתוך אתר KVISHIM