לוגו חברת יונדאי

מרכז שירות ומכירה
יונדאי ומיצובישי בקריית שמונה

לוגו חברת מיצובישי

קניית רכב חדש

קניית רכב חדש

קניית רכב חדש היא תמיד החלטה מרגשת ומורכבת. כגודל ההשקעה, כך אנו נדרשים לקבל החלטות שונות לגבי סוג המכונית, איזו קטגוריה תענה על צרכינו והיכן לקנות אותה. במאמר קצר זה ננסה להתוות את הדרך הנכונה והשקולה לרכישת רכב באופן אחראי.

שלב בחירת דגם הרכב

קיימים בשוק אינספור רכבים מתוכם ניתן לבחור ותמיד נשאלת השאלה כיצד עלינו להחליט ולמיין אלו רכבים יענו על צרכינו. לשם כך כדאי לגשת לשורש ולבחון מהם הצרכים האמיתיים שלנו מהרכב? האם אנו משפחה גדולה, בינונית או ממוצעת? האם הרכב משמש בעיקר לנסיעות עירוניות קצרות או שפעמים רבות ישרת אותנו בטיולים ארוכים מחוץ לעיר? האם ינהגו ברכב מספר נהגים בתדירות גבוהה? מהם הצרכים של כל נהג בנפרד? האם חשוב לנו עיצוב הרכב? היותו ירוק וסביבתי יותר?

לאחר שענינו על שאלות אלה, נדע מהו הסגמנט שיענה על צרכינו – לדוגמא רכב משפחתי? רכב מיני? רכב שטח? ג’יפ? וכד’.

כעת מומלץ לצמצמם את הרשימה למספר דגמים שמצאו חן בעינינו.

נסיעת מבחן – שלב חובה

השלב הבא יהיה לגשת לסוכנות ולבצע נסיעת מבחן ברכב. לעיתים רבות אנו נתקלים בסיטואציה בה לקוחות מוותרים על נסיעת מבחן. מדובר בטעות נפוצה. נסיעת המבחן תאפשר לכם לגלות באמת האם הרכב מתאים לצרכים שלהם ולהימנע מהפתעות לא נעימות. כך למשל – האם תא המטען מרווח מספיק? האם מבנה המושבים נוח? האם הרכב רועש מידי? האם ניתן בקלות להכניס את עגלת התינוק? וכד’.

מסגרת התקציב

כיום קיימות אופציות רבות לקניית רכב מבחינת פריסת תשלומים, הלוואות מיוחדות, ליסינג ועוד… חשוב תמיד להשוות על מה משלמים ומה מקבלים בתמורה. לעיתים המחיר עשוי להיות גבוה יותר מסוכנות מתחרה, אך עבור זה תזכו באביזרים נוספים.

האם לקנות אצל היבואן או בסוכנות מורשה

אין כמו הנוחות של קניית רכב בסוכנות המקומית הקרובה. היחס האישי הוא מרכיב חשוב בהחלטה היכן לקנות. מצטרפת אליו העובדה שסביר שב- 3 שנים לאחר קניית הרכב תבצעו במקום טיפולים שוטפים. ומאחר שהמחיר כמעט זהה למחיר בסוכנות המרכזית – המסקנה ברורה.

תיאום ציפיות

בעת הזמנת רכב חדש מומלץ בחום לוודא שהסוכן מבין אתכם ואתם אותו. כאשר לא מבררים את הפרטים עד תומם, עשויים להתגלות הפתעות לא נעימות כגון מועד אספקה רחוק, אביזרים נלווים שהובטחו ואינם מותקנים. על כן יש לעבור על ההזמנה בפירוט ולוודא שכל מה שסוכם מעוגן בכתב (בפרט התקנה של אביזרים נוספים ומועד האספקה)

צרו קשר

    מחוייבים לאמנת השירות

    אמינות – הקפדה על דיווח מהימן המשקף את המציאות.

    אדיבות – חיוך, סבלנות וסובלנות. טיפול אמפתי והקשה לצרכי הלקוח.

    מקצועיות – הצוות הטכני במרכז מקפיד על השתלמויות ועבודה לפי נהלים והוראות יצרן.

    גילוי נאות ושקיפות – תשובות ואספקת מידע מלא ומדוייק.

    שמירה על פרטיות ואינטרס הלקוח – במרכז שרוני מוטורס הלקוח הוא במרכז.

    דינה ושרון כהן, בעלים

    בין לקוחותינו

    שרוני מוטרוס משרת מגוון רחב של לקוחות, ציי רכב וחברות מהמובילות במשק בישראל, הנה רשימה חלקית שלהם.