לוגו חברת יונדאי

מרכז שירות ומכירה יונדאי ומיצובישי בקריית שמונה

לוגו חברת מיצובישי

פחחות וצבע מיצובישי בקריית שמונה

מי אנחנו

שרוני מוטורס הנו מוסך מורשה מטעם יונדאי ומיצובישי. המוסך מצוי בצפון הארץ באיזור התעשייה של קריית שמונה ומשרת לקוחות רבים ומגוונים כגון ציי רכב, צה"ל, לקוחות פרטיים וחברות.

אנו מספקים את כל סוגי הטיפולים !! הכל תחת קורת גג אחת !!

למה להגיע אלינו

רק במרכז השירות שלנו תזכו ל: טיפול מקצועי ברכב תוך הקפדה מלאה! על הוראות היצרן, טיפול על ידי צוות מוסמך שעבר השתלמויות והדרכות על ידי היבואן, הסעה מבית הלקוח בהתאם לטיפול, שימוש בחלקי חילוף מקוריים בלבד ובאחריות היצרן

אנחנו מחוייבים

אמינות – הקפדה על דיווח מהימן המשקף את המציאות. אדיבות – טיפול אמפתי והקשבה לצרכי הלקוח. מקצועיות – הצוות הטכני מקפיד על השתלמויות ועבודה לפי הוראות יצרן.
גילוי נאות ושקיפות תוך שמירה על פרטיות ואינטרס הלקוח .

 

 

פחחות וצבע מיצובישי בקריית שמונה

אם רכבכם עבר תאונה? אם צבעו דהה? אם נתגלו בו שריטות ואם ברצונכם לחדש את מראה הרכב מכל סיבה שהיא, תזדקקו לטיפול פחחות וצבע.

מוסך שרוני מוטורס מציע טיפולי פחחות וצבע מקצועיים, על ידי אנשי שירות מיומנים.

מהי עבודת פחחות וצבע

עם השנים רכבים מאבדים את גוון הצבע המקורי שעטו כאשר היו חדשים. לעיתים רבות הצבע מתבקע בעקבות החום, מתגלות שריטות מפגיעות קלות, במקרים חמורים יותר, עקב תאונה, מתעקם הפח קליל.

שרוני מוטורס - המוסך שלכם בצפון

עבודות הפחחות והצבע נועדו לחדש את פני הרכב. במסגרתן מוחלפים חלקי פח פגומים, מלוטשים חלקים אחרים שניתן ללטשם ולאחר מכן נצבעים המקומות (לרוב יש שימוש בתנור צבע).

פחחות צבע – כיצד בוחרים מי שיטפל ברכב?

מומלץ לבחור מוסך מורשה, אשר לו נהלי עבודה מסודרים, עם מנהל עבודה מוסמך. מוסכים אלו עובדים עם קטלוגים של יצרני הרכב ומשתמשים בצבעים וחלפים מקוריים, על מנת לשמור על ערכו של הרכב.

במוסך שרוני מוטורס תקבלו שירות יעיל ומקצועי.

צרו עימנו קשר ונשמח לתת לכם שירות !!

כלי רכב ששרתנו
כלי רכב שמכרנו
ציי רכב שאנו משרתים
מכונאים שייתנו את הנשמה

בין לקוחותינו

שרוני מוטרוס משרת מגוון רחב של לקוחות, ציי רכב וחברות מהמובילות במשק בישראל, הנה רשימה חלקית שלהם.