לוגו חברת יונדאי

מרכז שירות ומכירה
יונדאי ומיצובישי בקריית שמונה

לוגו חברת מיצובישי

אחריות יבואן ואחריות יצרן

אחריות יבואן ואחריות יצרן

אחריות היבואן ואחריות היצרן הנם עוגנים חשובים בקניית רכב חדש! לרוב היקף האחריות ואורכה הן נגזרות של מידת האמונה של היצרן בתוצרתו, כלומר – יצרן המספק אחריות נרחבת ל- 3 שנים מעיד על עצמו ככזה המאמין בחוסנו ואיכותו של הרכב אותו הוא מייצר.

חשוב לדעת שאחריות הנה מונח כללי, אשר מסתכם תמיד בסעיפים שונים המגדירים מהם הרכיבים ומהקרים עליהם האחריות חלה ובאיזו מידה. על כן מומלץ תמיד לקרוא את כתב האחריות לעומקו.

בחלק מהמקרים נגלה שהאחריות בשנה הראשונה רחבה הרבה יותר מהאחריות בשנה השנייה או השלישית. לעיתים תיקון של כיסויים מסויימים ורכיבים מסויימים יופיע כחריג עליו לא חלה האחריות.

כמובן שהאחריות מותנית בביצוע טיפולים שוטפים, כמחוייב מהוראות היצרן. כמו כן, טיפולים אלו חייבים להיעשות במוסך מורשה, כאשר הטיפול ברכב יתועד בספר הרכב.

לרוב היקף האחריות על הרכב יכלול תיקון של כל פגם הנובע מייצור לקוי של רכיבי הרכב (כל זאת כפוף לשיקול דעת היצרן/היבואן), כאשר תנאי הכרחי הוא ביצוע טיפולים שוטפים ברכב וטיפול במוסך מורשה עם גילוי התקלה, כאשר זו האחרונה, איננה נובעת משימוש החורג מהוראות היצרן.

כמובן שהאחריות איננה חלה במקרים בהם סיבת התקלה איננה נובעת מייצור, דוגמת תאונה, מפגעי אקלים וכל גורם אחר.

מומלץ להקפיד על תחזוקה שוטפת נאותה של הרכב וכמובן – לוודא תמיד שמרכז השירות אמין ומספק חלקי חילוף מקוריים ואיננו חוסך עלויות (ומגדיל רווחים) ללא ידיעתכם.

צרו קשר

    מחוייבים לאמנת השירות

    אמינות – הקפדה על דיווח מהימן המשקף את המציאות.

    אדיבות – חיוך, סבלנות וסובלנות. טיפול אמפתי והקשה לצרכי הלקוח.

    מקצועיות – הצוות הטכני במרכז מקפיד על השתלמויות ועבודה לפי נהלים והוראות יצרן.

    גילוי נאות ושקיפות – תשובות ואספקת מידע מלא ומדוייק.

    שמירה על פרטיות ואינטרס הלקוח – במרכז שרוני מוטורס הלקוח הוא במרכז.

    דינה ושרון כהן, בעלים

    בין לקוחותינו

    שרוני מוטרוס משרת מגוון רחב של לקוחות, ציי רכב וחברות מהמובילות במשק בישראל, הנה רשימה חלקית שלהם.